Sectiune a gsp.ro
Tine-ma minte! Inregistrare
18.10.2009 FOTBAL

Toni Conceicao: "Avem valoare!"

Conceicao e mîndru de echipa sa după victoria categorică din Giuleşti

     Foto 1

CFR şi-a surclasat adversarul, ex-liderul Ligii 1, şi visează la un nou titlu de campioană. După meci, tehnicianul clujenilor, Toni Conceicao, a mărturisit că nu se aştepta la o diferenţă atît de netă în favoarea echipei sale.

"Am întîlnit Rapidul, echipa de pe primul loc. Normal, sînt foarte bucuros de victorie. La început nu credeam că vom cîştiga la scor. Am demonstrat azi că avem valoare", a spus antrenorul. "Ambele echipe sînt valoroase, Rapidul se va bate pînă la final pentru titlu. Diferenţa de a azi a făcut-o CFR, echipa care a jucat foarte bine tactic, a făcut un joc aproape perfect. În fotbalul de azi, trebuie să fii eficace, iar CFR a fost mai eficientă", a adăugat Conceicao, care, după acest joc, a obţinut şi sprijinul necondiţionat al conducerii. "Am venit hotărîţi, am fost mai buni decît Rapidul. Îi felicit pe băieţi şi pe antrenor. Nu se punea azi problema să-l dăm afară pe Conceicao, chiar dacă pierdea. Arbitrajul nu-l comentez", a afirmat, la rîndul său, preşedintele Iuliu Mureşan.


"Acum două zile s-a vorbit că la CFR se va schimba antrenorul, dar eu sînt liniştit. În grupul nostru e linişte şi asta e tot ce mă interesează"
Toni Conceicao, antrenor CFR

COMENTARII (36)

1 2
De clujanul pe 23.10.2009 la 00:30
De albusibiu pe 19.10.2009 la 11:55

sister77 a spus pe 19.10.2009 11:02 Hello fratzilor ce facetzi, bate vant de campanie electorala p-aci:))?

Nu e vorba de campanie electorala. Daca intelegem starea actuala a Romaniei si orice interes politic drept "campanie electorala" gresim esential. E cazul sa fim interesati de ce se intampla in viata politica, e cazul sa avem fiecare o parere, cat mai avizata, e cazul sa ne intereseze intr-adevar ceea ce i se intampla acestei tari. Altfel, le dam mana libera politicienilor, la fraudari si cumparari ieftine de voturi, la separarea lor tot mai mare de noi, muritorii de rand. Revenind totusi la subiect, nu cred ca acum putem reinstaura monarhia. Cel putin nu aducand inapoi pe cei ce i-am izgonit in '45. Casta lor s-a pierdut pentru totdeauna. Putem insa aduce un om care "sa taie apele". Nu, Johannis nu e un sfant, departe de mine asa ceva, insa l-am vazut la Sibiu evoluand, singur, fara nicio sustinere si de aceea sunt absolut convins ca ar fi un miracol si la Bucuresti. E genul de animal politic dominant, pe a carui prestanta si decenta se poate garanta. Orice conflict se loveste ca un zid de el, nu l-am vazut niciodata sa-si piarda cumpatul si nici sa se lanseze in tirade la adresa adversarilor sai. Ba mai mult, a castigat intotdeauna, dobandind si simpatia multimilor. Nu vorbesc doar de realizarile sale in Sibiu ci de cum ar putea el domina clasa politica, chiar si din postura de independent. Acum asta avem nevoie: de cineva care sa linisteasca apele iar premierul asta trebuie sa fie in primul rand: om politic si coordonator al Guvernului. Un exemplu pentru cat de diferit e Johannis? I-a fost ridicata recent o "minge la fileu" intr-o emisiune televizata: "Puteti sa enumerati cateva realizari ale presedintelui Basescu?" Raspuns: "Nu"... (si-atat). Inchipuiti-va acum oricare alt vorba-lunga de Bucuresti cum ar fi raspuns la asa ceva.. Nu faceti greseala sa-l judecati pe Johannis prin simpatia/antipatia fata de Basescu, el incearca cel putin sa se tina departe de aceasta problema. Trebuie sa spun insa ca dincolo de ceea ce se vede, intre el si Basescu nu el a fost cel care a dezgropat securea razboiului. El a fost doar cel tradat. Gata, eu mi-am terminat (cred) divagatia spre politica. Inapoi la CFR.
CITEAZA
De sister77 pe 19.10.2009 la 11:02
Hello fratzilor ce facetzi, bate vant de campanie electorala p-aci:))?
CITEAZA
De kalmkhoor pe 19.10.2009 la 10:48
iar in meciul cu Rapidul, scorul era mai bun decat jocul...
CITEAZA
De kalmkhoor pe 19.10.2009 la 10:47
Nici vorba sa ne fi placut Boc! Era fluierat tot timpul la stadionul cefereului. Era, este si va ramane un papagal. Niciodata nu l-am sustinut. Si sa fim seriosi, nu se poate compara cu Johannis prin simplu fapt ca amindoi au lucrat ca primari, e o diferenta de caracter si viyiune politica de ani lumina.
CITEAZA
De mightymike pe 19.10.2009 la 10:36
Lol D-zeule ko-ko, monarhia ar putea fi o solutie desi nu se va intampla niciodata dar Radu al Romaniei Duda, dupa cum hilar s-a autocaracterizat nu va fi niciodata o solutie. Inapoi la joc: sunt bucuros dar nu euforic, am vazut din nou lipsa de idei in joc, din nou un mijloc lipsit de elasticitate in care Culio ara terenul in cross ca sa dea o pasa inapoi, din nou mingi pierdute aiurea si nu mi-a placut eterna lipsa de ambitie de a da mai multe, desi de data asta ne-a iesit. Ma bucur mult pentru Nei, avem nevoie de el si felicitari lui Edy si lui Muri pentru efortul facut in conditii deosebite. Deac seamana tot mai mult cu Taz Diavolul Tazmanian care fuge dupa minge cu limba scoasa si atat.
CITEAZA
De deaduralex pe 19.10.2009 la 06:42

albusibiu a spus pe 19.10.2009 01:41 Daca amestecam mogulii, cu arbitrii, cu fotbalul si cu alegerile atunci chiar avem o problema in ceea ce inseamna "spiritul civic". Mass-media o putem pedepsi usor, neurmarind-o, insa sa te duci sa votezi cu unul si cu altul doar din motive de sport nu e cu mult mai presus cu al sustine pe Jiji in politica fiindca esti fan Steaua Rosie Bucuresti. Iar daca tot am ajuns pe taramul politic si fiindca am ceva vechime pe acest site imi permit sa extrapolez putin in subiectul zilei in Romania actuala: Johannis. Sibian fiind va spun ca se duce o campanie intensa de manipulare si dezinformare impotriva lui. Ar fi in interesul nostru, al tuturor ca el sa ajunga cat mai sus la Bucuresti fiindca are ceva din spiritul civilizatiei, cel care defineste de fapt si CFR-ul. Chiar daca prin opozitia cu Basescu se situeaza practic in tabara adversa lui Paszkany cred ca e de preferat pentru toata lumea ca acest om sa ajunga premier. Ceea ce se face in aceste zile, ceea ce se informeaza-dezinformeaza seamana izbitor de mult prin metode, motive si actiuni cu zilele lui martie-iunie 1990. Fiti inteligenti asadar prietenii mei suporteri cfr-isti, incercati sa distingeti adevarul din tot ceea ce se spune. Eu doar atat spun despre Johannis: om garantat integru, vertical si cu simt clar administrativ.

Dacă ţii la Johannis, trebuie să te bucuri că n-a ajuns premier ACUM. După alegeri, cei care l-au propus s-ar fi descotorosit de el imediat. Cea mai bună dovadă este că deja unul dintre "susţinători" (PSD) l-a atacat deja pe celălalt (PNL) pe tema acestei propuneri. Desemnarea lui Croitoru, trecând peste elementele tehnice (de competenţă) a fost excelentă şi dintr-o altă perspectivă: lui Croitoru nu-i pasă de cariera politică, el nu doreşte să lucreze în administraţie. Un om politic, în schimb, ca Johannis, risca să "fie terminat" dacă ar fi fost premier acum.
CITEAZA
De ko-ko pe 19.10.2009 la 02:06
@albusibiu: Noua pe aici ne place de Boc, asa ca imi pare rau, cauta alta masa unde sa canti...hahahaaa...de acord cu tine, dar sa stii ca si Boc era apreciat ca primar, deci nu ma pronunt in cazul neamtului vostru.Ca si premier ai nevoie de multe calitati.Boc a fost complet depasit de calitatea in care s-a aflat ca si ministru.Recunosc ca nu m-am asteptat, aveam multe motive sa am incredere in el, dar a fost efectiv un dezastru ca si ministru(mai putin legile cu pensiile speciale si cu salarizarile ce erau imperativ necesare).Daca tot facem politica, eu unul l-as fi preferat pe Duda si instaurarea monarhiei.O tara fara conducatori este un haos in valoare absoluta.Romania este un haos la acest moment.Politicienii sunt egalii hotilor in viziunea cetateanului roman.Era nevoie de o schimbare de imagine serioasa.Chiar daca Duda este in esenta lui un actoras ce s-a infiltrat in casa noastra regala, totusi, in spatele lui ar fi exista o Margareta, un Mihai care ar fi ajutat ENORM de mult ca si imagine a Romaniei peste hotare.Ar fi fost o lovitura de teatru geniala.In 20 ani acest popor a esuat lamentabil rigorilor democratiei si capitalismului.Suntem dezbinati, lipsiti de respect, lipsiti de teama legii, lipsiti de o imagine a noastra proiectata intr-un viitor optimist aici, in Romania.Utilizatorul "rispensia" este un timisorean care pur si simplu si-a expus o parere.N-are nimic de-a face cu CFR-ul, dar obiectivitatea lui in ce priveste sfera fotbalului mi-a placut.Revenind la politica...il voi vota pe C.Antonescu in ideea ca prim-ministru sa iasa neamtul tau.Solutie mai buna nu este.Din nou se mai merge la vot pentru a nu iesi un anumit candidat.Foarte trist.20 de ani aruncati pe fereastra.Avem un stat falimentar care nu poate plati nici salariile si pensile la acest moment.FMI va avea grija sa vanda tara asta statelor care ne crediteaza.FMI are rolul de a cumpara state si de a le vinde altora(evident, celor puternice).Cata nevoie avem de imagine si nu neaparat de masuri economice anti-criza.Avem nevoie sa credem in ceva.Gata pe ziua de azi.Noapte-buna!
CITEAZA
De albusibiu pe 19.10.2009 la 01:41

ko-ko a spus pe 19.10.2009 01:18 Ia uite parerea unui utilizator "rispensia" la sectiunea "Superlativele etapei" de la gesepe.Mi-a placut si o postez aici: Superlativul negativ: Trustul Intact, care m-a determinat sa il votez in noiembrie pe Basescu, desi nu il suport. Geambasu + Ioanitoaia nici macar nu se mai chinuie sa mimeze obiectivitatea, vezi campania lor furibunda si cu tente de prostitutie contra CFR-ului. Tudor in sus, Tudor in jos … si ei stau o ora la tembelizor facand stop-cadru pe umarul lui G. Muresan, fara a putea da o sentinta definitiva. Ioanitoaia dixit: e penalty, domle, fara niciun pic de remuscare sau vreo umbra de indoiala. Si asta dupa ce ati urlat ca din gura de sarpe ca Deac trebuia sa primeasca al doilea galben, cand bietul om NU IL PRIMISE INCA PE PRIMUL. Mingea a sarit ca din zid din Muresan, ceea ce inseamna ca mai degraba i-a lovit umarul, dar ce mai conteaza! Scor final la erori grave de arbitraj in Giulesti: 1-1 (golul egalizator din ofsaid vs. penalti Panin-Herea) CFR-ul a surclasat Rapidul la joc, fiecare atac al lor a fost practic ocazie de gol. E clar ca si pe Craciunescu l-ati prostit acum, la batranete, oare pentru ce suma de la mogul a pus botu’ ca sa spuna “hent indiscutabil”? Pe Huzu de ce nu l-ati sunat, ca sa aflati parerea unui om vertical si obiectiv referitor la asa-zisul hent al lui Muresan? N-am fost la vot din ‘96, dar de data asta sunt nevoit sa fac efortul de a ma scula duminica dimineata pentru a-l vota pe marinarul ala gretos, numai ca sa-l vad pe mogul cum crapa de icter. Iote-l si pe maimuta de Iancu ! Sunt polist, dar pe cuvant de onoare ca-mi doresc un arbitru strain saptamana viitoare, la Cluj, care sa faca praf meciul si sa greseasca grav doar intr-un sens, contra lui Poli. Sa-l vad atunci pe Jabba The Monkey Man!

Daca amestecam mogulii, cu arbitrii, cu fotbalul si cu alegerile atunci chiar avem o problema in ceea ce inseamna "spiritul civic". Mass-media o putem pedepsi usor, neurmarind-o, insa sa te duci sa votezi cu unul si cu altul doar din motive de sport nu e cu mult mai presus cu al sustine pe Jiji in politica fiindca esti fan Steaua Rosie Bucuresti. Iar daca tot am ajuns pe taramul politic si fiindca am ceva vechime pe acest site imi permit sa extrapolez putin in subiectul zilei in Romania actuala: Johannis. Sibian fiind va spun ca se duce o campanie intensa de manipulare si dezinformare impotriva lui. Ar fi in interesul nostru, al tuturor ca el sa ajunga cat mai sus la Bucuresti fiindca are ceva din spiritul civilizatiei, cel care defineste de fapt si CFR-ul. Chiar daca prin opozitia cu Basescu se situeaza practic in tabara adversa lui Paszkany cred ca e de preferat pentru toata lumea ca acest om sa ajunga premier. Ceea ce se face in aceste zile, ceea ce se informeaza-dezinformeaza seamana izbitor de mult prin metode, motive si actiuni cu zilele lui martie-iunie 1990. Fiti inteligenti asadar prietenii mei suporteri cfr-isti, incercati sa distingeti adevarul din tot ceea ce se spune. Eu doar atat spun despre Johannis: om garantat integru, vertical si cu simt clar administrativ.
CITEAZA
De ko-ko pe 19.10.2009 la 01:18
Ia uite parerea unui utilizator "rispensia" la sectiunea "Superlativele etapei" de la gesepe.Mi-a placut si o postez aici: Superlativul negativ: Trustul Intact, care m-a determinat sa il votez in noiembrie pe Basescu, desi nu il suport. Geambasu + Ioanitoaia nici macar nu se mai chinuie sa mimeze obiectivitatea, vezi campania lor furibunda si cu tente de prostitutie contra CFR-ului. Tudor in sus, Tudor in jos … si ei stau o ora la tembelizor facand stop-cadru pe umarul lui G. Muresan, fara a putea da o sentinta definitiva. Ioanitoaia dixit: e penalty, domle, fara niciun pic de remuscare sau vreo umbra de indoiala. Si asta dupa ce ati urlat ca din gura de sarpe ca Deac trebuia sa primeasca al doilea galben, cand bietul om NU IL PRIMISE INCA PE PRIMUL. Mingea a sarit ca din zid din Muresan, ceea ce inseamna ca mai degraba i-a lovit umarul, dar ce mai conteaza! Scor final la erori grave de arbitraj in Giulesti: 1-1 (golul egalizator din ofsaid vs. penalti Panin-Herea) CFR-ul a surclasat Rapidul la joc, fiecare atac al lor a fost practic ocazie de gol. E clar ca si pe Craciunescu l-ati prostit acum, la batranete, oare pentru ce suma de la mogul a pus botu’ ca sa spuna “hent indiscutabil”? Pe Huzu de ce nu l-ati sunat, ca sa aflati parerea unui om vertical si obiectiv referitor la asa-zisul hent al lui Muresan? N-am fost la vot din ‘96, dar de data asta sunt nevoit sa fac efortul de a ma scula duminica dimineata pentru a-l vota pe marinarul ala gretos, numai ca sa-l vad pe mogul cum crapa de icter. Iote-l si pe maimuta de Iancu ! Sunt polist, dar pe cuvant de onoare ca-mi doresc un arbitru strain saptamana viitoare, la Cluj, care sa faca praf meciul si sa greseasca grav doar intr-un sens, contra lui Poli. Sa-l vad atunci pe Jabba The Monkey Man!
CITEAZA
De ko-ko pe 19.10.2009 la 00:49
@albusibiu: Ai dreptate, nici timisorenii nu-l indragesc pe M.Iancu.Oricum, au o echipa buna, dar sa speram ca-i ardem din nou.
CITEAZA
De super cfr pe 18.10.2009 la 23:06
De EbY.RQ7 pe 18.10.2009 la 21:59
De dani231 pe 18.10.2009 la 19:12
adevarat!
CITEAZA
De unul pe 18.10.2009 la 18:53
De Andy pe 18.10.2009 la 16:56
De ovidiu pe 18.10.2009 la 16:53
De steaua buc pe 18.10.2009 la 15:03
De Wekerle Beatrix pe 18.10.2009 la 14:54
De albusibiu pe 18.10.2009 la 14:52
Nu ma intereseaza ce zic altii dar daca joi luam bataie la Praga toata stradania de ieri va fi in zadar. Ieri am avut sansa si am profitat de ea, jucand acceptabil. A contat intr-adevar faptul ca retragerea in defensiva s-a facut mai tarziu de cum eram obisnuiti. Nu la 2-1 ci la 3-1, cand deja adversarul trebuia sa atace in valuri daca mai vroia ceva de la meci. Asa ar trebui sa jucam intotdeauna. Cand esti in stare sa duci scorul la 1-0 sau 2-1 e normal sa crezi ca ai fi in stare sa ajungi si la 3-1. Nu e vorba de risc, e vorba de concentrare la meci si de valoare. Eu nu zic ca am facut un meci perfect. Cele 3-4 ratari imense ale Rapidului in prima repriza (faza la care Cabrera l-a blocat pe Ionita, bara lui Iencsi, sutul pe langa a lui Buga - parca si faza la care Muresan a blocat cu umarul) + cele 2 din a doua repriza (bara lui Helder din repriza a doua si capul lui Herea liber in careu) ar trebui sa ne dea mult mai mult de gandit. Alea nu apar atunci cand faci un joc perfect. E bine insa ca ne imbarbatam, ca am obtinut cea mai buna victorie din acest sezon (cel mai bun meci pentru mine ramane CFR-Unirea 2-0, din prima etapa) dar acum trebuie sa continuam cu 2 meciuri neaparat bune, cu Praga si Timisoara. Ambele au valoarea lor enorma: una concreta, europeana si cealalta de moral si demnitate, fiindca acest Jiji de Timisoara trebuie desumflat (la propriu) odata pentru totdeauna. Imi pare rau pentru banatenii demni si civilizati ca iubirea lor pentru Poli a fost mancata de hipopotamul asta nerusinat.
CITEAZA
De fitzosu pe 18.10.2009 la 14:12
De locomotiva_1970 pe 18.10.2009 la 13:36
PT pizdaru !! ERATA >>>PT NATO !! NATI-O ACUMA TOATA ODATA !!!
CITEAZA
De locomotiva_1970 pe 18.10.2009 la 13:34
PT PITZARU LUI MITITELU !!! 13.U Craiova 3-2-4-15-12-11 CIOCUL MIC CA PASUL MARE *UIE SI NATO CRAIOVA !!!
CITEAZA
De ecriss pe 18.10.2009 la 13:29
Iara intra cyorile pe siteul nostru... trebuie sa punem vanatori sa le vaneze... si sa nu mai auzim CRA CRA CRA.... Cyoara Cyoara Gripa Aviara! ha ha ha ha
CITEAZA
De fitzosu pe 18.10.2009 la 13:02
1 2

Comenteaza


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu

ALTE STIRI DIN FOTBAL

Băieţi de milioane...

Clujenii şi-au surclasat adversarii în retur. Kapetanos a deschis scorul. Elveţienii puteau reveni în joc, dar...

Supermutare! » CFR...

Jucătorul care a evoluat în sezonul trecut în Primera Division, la Gijon, va fi cedat în Liga 1 pînă în vara...

FC Basel - CFR Cluj...

După un început timid, în care FC Basel a făcut tot ce a vrut cu apărarea CFR-ului, clujenii au reuşit să...

Basel e în formă »...

Alexander Frei a fost menajat la ultimele partide pentru a fi pe teren la confruntarea cu CFR

MECIURI

  • Rapid
    Rapid
  • -
  • CFR Cluj
    CFR Cluj

25.08.2016 21:30

CELE MAI COMENTATE

MOTORSPORT

Un raliu care a decurs bine, dar s-a sfarsit prost!

Bogdan Marisca si Sebastian Itu au demonstrat la “Timis Rally – Realitatea TV” ca sunt intr-o forma buna si sunt pregatiti sa se lupte pentru podiumul campionatului. Inca din a treia proba speciala a raliului cei doi s-au instalat in fruntea clasamentului provizoriu al competitiei, pozitie pe care au pastrat-o, cu o singura exceptie, pana dupa speciala cu numarul 12


AUTOGRAFELE CLUJENILOR

SITEURI CFR CLUJ

LEGENDE

Ferguson din Gruia

Doctorul Rădulescu, al cărui nume îl poartă arena pe care joacă liderul, a făcut istorie la CFR şi datorită metodelor sale inedite

ANTENA1.O

  • SUGESTII

Parerea ta conteaza!

Asteptam opinia ta si sugestiile despre noul site. Multumim!

ARHIVA STIRI

Sapt. L M M J V S D
44       1 2 3 4
45 5 6 7 8 9 10 11
46 12 13 14 15 16 17 18
47 19 20 21 22 23 24 25
48 26 27 28 29 30    

SONDAJ

Care credeți că e cea mai importantă achiziție a verii?

  1. Sougou 214 ( 45.82 %)
  2. Weldon 142 ( 30.41 %)
  3. Camora 60 ( 12.85 %)
  4. Renan Garcia 24 ( 5.14 %)
  5. Ronny 19 ( 4.07 %)
  6. Lionn 8 ( 1.71 %)
  7.  
  8. Total : 467

  1. » arhiva sondaje

Programul GSPTV

  • Sursa programelor TV


Studiul de Audienta si Trafic Internet
paykasa - paykasa kart