Sectiune a gsp.ro
Tine-ma minte! Inregistrare
14.06.2010 FOTBAL

CFR Cluj l-a luat pe Kivuvu de la NEC

CFR a mutat din nou pe piaţa tranferurilor. Clujenii şi-au asigurat serviciile mijlocaşului olandez Dominique Kivuvu, 23 de ani de la NEC Nijmegen, informează site-ul oficial al lui CFR Cluj

     Foto 1

Fost component al echipei naţionalei olimpice a Olandei şi actual jucător la seniorii batavilor, Kivuu a jucat şi cu Dinamo, în dubla din 2008, din Europa League 1-0, 0-0 oentru olandezi.

Kivuvu se va prezenta la reunirea clujenilor, pe 20 iunie, şi va purta tricoul cu numărul 8.

COMENTARII (114)

1 2 3 4 5
De ko-ko pe 16.06.2010 la 00:46

superman1 a spus pe 15.06.2010 14:44 Moraes, Wesley, Galamaz sunt nimic la nivel de Europa dar sunt cineva la nivel de Liga 1. Iar din Liga 1 noi suntem cei care participam in Ch. League si daca nu luam ce e mai bun de pe piata interna, atunci cine sa o faca? Cu atat mai mult cu cat piata e jos. Nu zic sa platim oricat pentru vedetele din Liga 1, dar cand arati 2 milioane unui patron de club iti da bonus inca doi jucatori la suma asta. De asta sunt revoltat: ca desi ne permitem sa luam ce e mai bun din campionatul intern, jucatori scumpi intr-adevar dar certitudini, noi continuam cu loteria jucatorilor. Ca doar nu monitorizam degeaba 30 de jucatori.

Nu, nu, nu...tu ai impresia ca Vaslui, echipa ce spera sa ia titlu vinde jucatori la CFR, echipa din nou favorita la titlu in sezonul ce urmeaza?Sa nu crezi ca mosierul nu realizeaza efectul taierii cracii de sub picioare.Jucatori gen Pereira, Dubarbier, Kone vor mai veni la CFR, ai sa vezi.Primul a fost De Zerbi, posibil acum acest Kivuvu samd.In mare forma e Deac acum, Bud, poate si Hora.Atacanti nu stiu de ce ne trebuie neaparat, daca ramane si Kone in lot.Mijlocas ofensiv si de creatie il ai cu varf si indesat pe De Zerbi, iar pe benzi subscriu ca avem probleme serioase si pe dreapta si pe stanga.In rest, din cate vad mi se pare suficient, poate cu vesnica mentiune la portar(Arpi n-o nimerit-o nicicum la acest capitol de cand e la CFR, absolut de neinteles pentru mine).
CITEAZA
De cj.07.cfr pe 15.06.2010 la 16:01
Foarte interesanta informatia asta recenta: Kivuvu a fost adus la recomandarea lui Mandorlini! Nu i-a fost bagat pe gat de catre conducere. Implicarea antrenorului in transferuri e de bun augur.
CITEAZA
De albusibiu pe 15.06.2010 la 15:49
Corect Scippio, corect si corect. Si da, nu trebuie sa visam la avioane fiindca le avem: va aduceti aminte de planarea lui Mandorlini, nu? Apropo, nu uitati nicio clipa situatia economica actuala. Unde credeti ca vor fi peste 2-3 ani actualele cluburi de fotbal, unde credeti ca veti fi voi insiva? Banii aceia s-ar putea sa ne fie esentiali supravietuirii. Si-asa cu 8 milioane nu reusim sa mutam muntii in CL. Uitati-va numai la ce sume rotesc turcii, ucrainienii, nu mai vorbesc de rusi.. Cu toate astea pana si noi, romanii, reusim sa stam pe langa ei, ca performante. De unde reiese ca diferenta de bani dati pe un jucator tine uneori de snobism, nu doar de logica a concretului.
CITEAZA
De scippio pe 15.06.2010 la 15:30
Aveti putintica rabdare stimabililor! Fratilor eu propun sa mai asteptam putin, hai sa nu sarim asa repede cu dintii la jugulara conducerii CFR-ului. In fond ce transferuri au fost confirmate pana acum? Hora, Rada, Kivuvu. Restul deocamdata sunt can-can-uri si Cassio era dat ca si transferat si uite ca n-a venit. Hora e ok, toti ati spus-o. Pe Rada nu stiu de ce-l injurati asa pentru ca mie mi se pare un fundas foarte bun, a jucat foarte bine la Craiova si Rapid iar la Steaua a avut ghinionul sa fie tras pe linie moarta de idiotul de Jiji pentru ca avea salariu prea mare si ca nu-i placea de fatza lui. Sigur ca si mie imi place Piccolo si sper sa ramana la echipa. Dar, oricum, nu stim sigur 100% ca nu mai vine. Din cate am inteles problema nu e la noi ci la Empoli care ne tine in joc de glezne , nu vor sa dea un raspuns clar. Sa nu uitam ca el a venit imprumutat. Si daca intre timp ne-am putut asigura pe bani putini serviciile lui Rada de ce sa n-o fi facut-o? Oricum avem nevoie de dublare pe toate posturile cu oameni de valoare si poate ca transferul asta este si un mijloc de presiune asupra italienilor . O negociere, si mai ales cu italienii si mai ales in lumea asta a impresarilor este de multe ori complicata, presupune un adevarat balet psihologic nu e chiar asa cum par sa creada unii pe aici ca te duci ca inecatul si dai din prima cat ti se cere. Daca faci asta o singura data iti dai cu firma-n cap, pentru ca umbla vorba si pe urma toti vor avea tendinta sa fie inflexibili in discutiile cu tine. Apoi Kivuvu asta, daca a jucat in echipa olimpica a Olandei nu cred ca poate fi rau si nici nu cred ca la 23 de ani putem spune ca e plafonat. Daca a fost si liber de contract si a vrut la noi poate ca nu se va dovedi o afacere proasta. Noi trebuie sa intelegem ca acest club este in acelasi timp si o afacere si daca brandul iti permite sa poti lua unii jucatori in conditii avantajoase iar pe urma sa-i valorifici pe bani mai multi trebuie sa o faci si pe asta. De fapt Paskany a si spus ca vrea sa urmeze modelul cluburilor mari din vest care vehiculeaza zeci de jucatori pe sezon pe care ii iau ieftin si le cresc valoarea. In rest, perioada de trasferuri inca nu s-a incheiat, in mod sigur trebuie sa vina si ceva mai de soi. Daca asta nu se va intampla , da atunci avem tot dreptul sa fim suparati. Eu cred ca starea asta de nemultumire provine si din faptul ca luati de betia succesului am avut tendinta sa ne facem asteptari usor nerealiste. Adica toti asteptam niste nume cunoscute. Dar , sa fim seriosi, numele cunoscute nu vin in Romania a spus-o si Muresan foarte clar si ar trebui sa ne dam si noi seama. Spun unii de nu stiu ce tineri de mare perspectiva de prin America de Sud. Pai toate cluburile bune din Europa au scouteri si in America de Sud si in Africa peste tot. Cum apare unul cu adevarat mai rasarit cum incep sa-i dea tarcoale si-i creste pretul astronomic mai ales daca e argentinian sau brazilian. Restul sunt toti la nivel de loterie. Mai spuneti altii ca mama ce transferuri s-au facut inainte, Perreira, Culio, Dubarbier, Fabbiani, chiar si Kone. Dar cine mama naibii auzise de astia cand au venit la CFR? Cati au mai fost adusi pe langa ei si n-au confirmat? Cu Fabbiani am pierdut 2 mil de euro, cam mult pentru doar jumate de campionat reusit. Peralta in primul an a fost cam pe langa subiect, Duba, Kone si Culio au alternat perioade bune cu perioade execrabile nici unul n-a fost vreun Messi sau vreun Drogba. Asa ca parerea mea ar fi ca pe de o parte sa nu ne ambalam chiar asa tare de pe acum si sa asteptam sa vedem ce se intampla pana la final iar pe de alta parte sa incercam sa avem asteptari realiste si sa nu visam la avioane.
CITEAZA
De codrutz_cfr90 pe 15.06.2010 la 14:48
o sugestie de transfer din partea mea:Sergey Krivets,un bielorus de 24 de ani de profilul lui Dica,garantez pt el,l-am vazut in mai multe meciuri
CITEAZA
De superman1 pe 15.06.2010 la 14:44
Moraes, Wesley, Galamaz sunt nimic la nivel de Europa dar sunt cineva la nivel de Liga 1. Iar din Liga 1 noi suntem cei care participam in Ch. League si daca nu luam ce e mai bun de pe piata interna, atunci cine sa o faca? Cu atat mai mult cu cat piata e jos. Nu zic sa platim oricat pentru vedetele din Liga 1, dar cand arati 2 milioane unui patron de club iti da bonus inca doi jucatori la suma asta. De asta sunt revoltat: ca desi ne permitem sa luam ce e mai bun din campionatul intern, jucatori scumpi intr-adevar dar certitudini, noi continuam cu loteria jucatorilor. Ca doar nu monitorizam degeaba 30 de jucatori.
CITEAZA
De superman1 pe 15.06.2010 la 14:35
CFR e acum victima propriei consecvente. E ok sa fii consecvent, e ok sa ai un plan pe care sa-l urmezi, e ok sa fii tenace, dar trebuie sa te si adaptezi rapid la un mediu in schimbare mai ales daca schimbarile de mediu presupun niste oportunitati care nu trebuie ratate. CFR-ul insa merge inainte. Monitorizeaza 30 de jucatori, probabil 28 din ei jucatori-loterie gen Rada - poate joaca, poate nu. Ne vedem de plan, in timp pe ce langa noi trec oportunitatile. Da, este o oportunitate sa-l ofertam deschis pe Wesley in conditiile in care e in conflict (a doua oara) cu Porumboiu. Da, e o oportunitate sa-l ofertam la club pe Moraes. Poate vine, poate nu, dar nu gresim sa initiem discutii clare cu Bistrita. E o oportunitate sa-l ofertam pe Galamaz, Meme a declarat ca toti jucatorii Unirii sunt transferabili. Si putem continua.
CITEAZA
De superman1 pe 15.06.2010 la 14:27
ko-ko, cand am dat bani nu ne-am inselat decat cu Fabianni, dar si el a fost fantastic jumatate de sezon si a fost determinant in luarea primului titlu. Fabianni, Kone, Pereira sunt jucatori pe care am dat bani dar am si constatat ca a meritat. Suntem acum, in prag de Champions League, dupa ce am avut un sezon dezastruos in Europa League, in postura de a transfera mai slab decat acum 2 ani? De la De Zerbi n-am mai vazut transfer de marca la CFR de 2 ani de zile. Aviz amatorilor: nu-mi sariti in cap cu jucatori de 6-7 milioane care s-ar plafona in Liga 1, ca nu la aia ma refer. Eu ma refer la transferuri de 2 milioane, gen Pereira, Kone, Fabianni, jucatori care ne-au dat pe spate comparativ cu jucatorii-loterie pe care-i transferam pe banda rulanta. Suma de 8 milioane pentru jucatori de acest nivel era suficienta - 4 jucatori de valoarea lui Kone/Pereira pe posturile deficitare: 1 atacant + 1 mijlocas ofensiv + 1 fundas lateral + 1 mijlocas extrema.
CITEAZA
De halley99 pe 15.06.2010 la 14:21
Sincer pe mine nu ma intereseaza CH League, n-avem noi treaba cu fotbalul de performanta. Daca facem 4 puncte ca data trecuta voi fi f. multumit. Noi trebuie sa luam titlul in Romania, asta-i obiectivul si sa ciupim ceva bani din transferuri, vezi Pereira sau Dubi. Exista un proverb care se potriveste pt. noi de minune "Mai bine sef la tara decat codas la oras" !!!!!!!! Va sfatuiesc sa va luati gandurile de la transferuri de "calitate", toti veti fi dezamagiti la finalul perioadei. In primul rand se lucreaza la asigurarea unui lot numeros si cat de cat constanta avand in vedere cele trei obiective, campionat, cupa si Ch L. Ne trebuie cel putin 30 de jucatori. Cele 8 milioane se vor duce pe salarii, mai mult de 1 milion nu vor investi in nici un jucator. Sunt extraordinar de multumit probabil si datorita faptului ca sunt fan CFR de prin 1976, realizez ca ce s-a intamplat in ultimi 3 ani este o minune, un vis !!!!!!! Din pacate la un moment dat fiecare vis se termina !!!!!! Fortza CFR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CITEAZA
De ko-ko pe 15.06.2010 la 14:00

superman1 a spus pe 15.06.2010 12:58 Ogararu il lauda pe Kivuvu: "Este un fotbalist foarte bun, extrem de apreciat în Olanda, am avut mereu probleme când am jucat contra lui. Are forţă, viteză şi, mai ales, tehnică. Ştiu că era dorit şi de formaţii importante din Olanda. Clujul a făcut o mutare foarte bună, îi va ajuta foarte mult acest jucător pe viitor"

Nu-i relevant.Adu-ti aminte cum vorbea Florentin Petre de un "anume" jucator.Cat despre transferuri, eu cred ca sunt doua posibillitati...una este sa aduci cate 6-7 jucatori din care confirma macar 1, sau, pe vreo 3-4mil de euro de data aceasta, sa aduci 1 jucator de la care sa astepti cu inima stransa sa se adapteze la conditiile din tara, sa fie multumit de cum se poarta colegii cu el, sa fii atent cu el nu carecumva sa se accidenteze ca doar ai platit o caruta de bani pe el.Acum 2 ani speram sa putem aduce un mijlocas gen Jesus Datollo, la 6-7milioane de euro.CFR nu-si poate permite asemenea jucatori, dar mai mult de atat, cum zicea si Arpi, cine-ti garanteaza ca el nu se va plafona la nivelul Diviziei A?!Apoi, gandeste-te ca un jucator gen Kivuvu, daca CFR abia ar fi promovata in liga 1, fara performanta eventurilor si participarilor europene ar costa bani sa fie adus.Fii sigur ca CFR, cu Ch.League in buzunar poate achizitiona mai ieftin jucatori decat un club sa zicem gen Vaslui.Intr-adevar, se spunea mai jos de comisioanele ce trebuie si ele incluse in costul de achizitie al fotbalistului, dar totodata noi avem sansa(sigur fructificata) de a cumpara pe bani mai putini(jucatorului i se spune...mergi in Ch.League, iti creste cota, poti prinde un contract bun in afara, CFR este un club profesionist pentru ca ia cupe pe banda rulanta, are o conducere serioasa, respectata, in care te poti increde si jucatorul incepe sa se smiorcaie la clubul in care e angajat...."- Vreau acolo, vreau acolo!" iar clubul zice "-Da.", acceptand si bani mai putini la un transfer deoarece realizeaza ca gradul de concentrare al fotbalistului nu va mai fi acelasi daca e tinut impotriva vointei sale).Apoi, din ce stiu eu, CFR nu are relatii formidabile prin Liga 1 cu celelalte cluburi(ar fi vreo 2-3 exceptii), in rest, noi nu prea avem cum si de unde sa aducem jucatori care ne plac.La Moraes subscriu insa, ar fi un transfer ce poate fi realizat, dar, cum ziceai si tu foarte bine candva...asta poate ca ne-ar strica relatia de bon-ton cu Gloria.Apoi, eu cred ca inca 2-3 transferuri pe langa cele deja anuntate vor mai fi.Eu spun sa nu ne grabim cu multe concluzii.E prematur.Cat despre meciurile din Ch.League eu ma astept sa prindem un loc 3.Sunt optimist.Imi pare enorm de rau de Piccolo, dar cand ma gandesc la De Zerbi, mi-ar surade si un loc 2.Abia astept sa-l vad in Ch.League.
CITEAZA
De tifos_cfr pe 15.06.2010 la 13:51
lyoness2010.blogspot.com O idee cucereste Europa. Cea mai tare afacere existenta la ora actuala. HAI CFR
CITEAZA
De dolodidabadana pe 15.06.2010 la 13:46
ok, majoritatea comenturilor de pe aici sun de genu ca fani CFR nu sunt multumiti , ca au castigat 6 trofee in 3 ani , ca nu se face o echipa peste noapte , bla bla ....Dar cand ajung in C.L si ma fac de ras cum e.... Din cate stiu eu CFR e in urna a 4 a valorica deci daca prinzi o grupa cu Real, Roma , inca una din franta cate pucte faci ... creca 0 sau 1 max....Acuma o sa ziceti ca pe roma am batuto cu 2-1 dar ce jucatori avea CFR atunci si stilu de joc + ca roma nu era in forma si acuma .......CFR sincer sa fiu sa chinuit sa ia titlu ....Degeaba faci echipa sa castigi numa in liga 1 si cand scoti capul in europa e ca si cum mas duce cu loganu in jurul europei:)) adica pe autostrada max 180 km/h ....Daca muresan sau CFR avea 8 milioane trebuiau investiti in 3 jucatori max .....Muresan sa dat de gol cu bani de transferuri cand sa zgarcit sa dea pe picolo 1,2 mil ....Si la dus pe Rada care nici arabi nu il mai doreau....Eu inca mai sper la 1-2 transferuri pe bani seriosi ca altfel ciuca batai o sa fim in europa ....
CITEAZA
De muri88 pe 15.06.2010 la 13:28

mm4m a spus pe 15.06.2010 07:54 chiar doresc sa vina ritzi pitzi la steaua, ar fi mai palpitant. de acolo din campionatul intern vin satisfactiile nu din liga, unde fara buget de 500 de milioane nu faci nimic...

Auziti-l si pe asta. Ce echipa are mah 500 de mil buget? Eu din nou nu inteleg un lucru, poate mi-l explica cineva. Ce va doare pe voi daca se autosustine echipa sau nu. Imediat ii plangeti de mila lui paskany. De aia s-a bagat la echipa, sa bage bani, daca vrei performante investesti. si inca un lucru; ko-ko draga in noul format cupa UEFA se apropie foarte tare de CL la capitolul financiar.
CITEAZA
De eby.23 pe 15.06.2010 la 13:26
A semnat si Iacob pe doar 8 mil :X:X:X IREAL sa vina si TILINCA =)) deja suntem ca Dinamo REBUTURIILLEE SUNT LA BAZA !!! AM CREZUT CA AVEM O ALTA MENTALITATE FATA DE CELELALTE ECHIPE DIN DIVIZIA A CUM ZICE RADA ;)) SUNTETI NISTEE MINCINOSI !!! SA VA FIE RUSINE
CITEAZA
De superman1 pe 15.06.2010 la 12:58
Ogararu il lauda pe Kivuvu: "Este un fotbalist foarte bun, extrem de apreciat în Olanda, am avut mereu probleme când am jucat contra lui. Are forţă, viteză şi, mai ales, tehnică. Ştiu că era dorit şi de formaţii importante din Olanda. Clujul a făcut o mutare foarte bună, îi va ajuta foarte mult acest jucător pe viitor"
CITEAZA
De cj.07.cfr pe 15.06.2010 la 12:40

pif709 a spus pe 15.06.2010 11:40 Problema la echipa din cate vad eu este lipsa posesiei. Nu suntem in stare sa alergam la mijloc, sa creem spatii si sa dislocam aparari adverse. Ne uitam la echipa: ce vedem? Muresan - inchizator incontestabil, distrugator prin excelenta Culio - egoist convins, universul lui vizual se rastrange la 4-5 m in jurul lui, in jurul liniei de margine, Deac - "devotat" fizic, bun de contraatac, are patrunderi bune, dar dezordonat tactic cateodata, si imprecis in joc de posesie (pornit pe patrunderi in detrimentul un - doi-urilor), eventual Dani - la fel de defensiv ca Muresan, mai il avem acum si pe Kivuvu asta care am inteles ca se calca pe picioar cu cei doi inchizatori. CE lispseste? Un Trica, un fel de om care se plimba in fata lui Muresan, de pe o parte pe alta a terenului (un jucator gen Riquelme) care sa lege jocul. Prima problema asta e la mijloc. Mai e nevoie de oameni care sa centreze in careu nu doare simulari de centrai ...dar vorbim in alt episod...

Corect 100%. Nu vad cine te poate contrazice. Poate doar expresia ta -"in jurul liniei de margine"- suna ciudat din punct de vedere geometric, dar hai s-o acceptam ca pe o figura de stil. Ai atins un punct dureros, centrarile patetice. Probabil ti-ai si imaginat mingile plouate pe Victoras Iacob, ca pe asta n-ai cum sa-l joci altfel. Sper sa nici nu vedem astfel de faze. Locul lui Iacob e pe banca de rezerve, langa E.Dica. In rest, vad ca prietenii de pe aici cer un "Trica"! Mingea e la Iuliu Muresan. Cand a vrut un oltean, l-a adus pe Trica. Cand a vrut un nordic, l-a adus pe Sandberg. Cand a vrut "coaste" de Fildes, s-a dus personal dupa ele. Oare acum la ce mai pofteste? E clar ca nu-i dai drumul lui Peralta numai ca sa-l readuci (in probe!!!) pe Prette...
CITEAZA
De pif709 pe 15.06.2010 la 11:40
Problema la echipa din cate vad eu este lipsa posesiei. Nu suntem in stare sa alergam la mijloc, sa creem spatii si sa dislocam aparari adverse. Ne uitam la echipa: ce vedem? Muresan - inchizator incontestabil, distrugator prin excelenta Culio - egoist convins, universul lui vizual se rastrange la 4-5 m in jurul lui, in jurul liniei de margine, Deac - "devotat" fizic, bun de contraatac, are patrunderi bune, dar dezordonat tactic cateodata, si imprecis in joc de posesie (pornit pe patrunderi in detrimentul un - doi-urilor), eventual Dani - la fel de defensiv ca Muresan, mai il avem acum si pe Kivuvu asta care am inteles ca se calca pe picioar cu cei doi inchizatori. CE lispseste? Un Trica, un fel de om care se plimba in fata lui Muresan, de pe o parte pe alta a terenului (un jucator gen Riquelme) care sa lege jocul. Prima problema asta e la mijloc. Mai e nevoie de oameni care sa centreze in careu nu doare simulari de centrai ...dar vorbim in alt episod...
CITEAZA
De footballfaan pe 15.06.2010 la 11:11
pai ma voi ganditiva cum a jucat cfr sezonul asta in liga 1... cand au castigat mai toate meciurile cu noroc... la scorul de 1-0... :| nu spune asta multe? In cl tot asa o sa mearga? @Muresan si pazkany cred ca daca le-a mers unirii cu transferuri liberi de contract, o sa le mearga si lor... de ce sa investeasca daca lor le-a mers asa? Mentalitate de roman...+mai si promiti in gura mare ca rupi piata de transferuri cu bani...
CITEAZA
De superman1 pe 15.06.2010 la 11:02
Da ko-ko, ai dreptate, dar daca mergem in continuare pe transferuri-loterie, poate bune, poate proaste, ne vom chinui in continuare in campionatul intern si nu vom reusi nimic in Ch.League. Eu personal n-am pretentii la Champions League, dar conducerea CFR-ului si multi suporteri au. Crezi ca transferurile loterie ajuta la indeplinirea acestui obiectiv? Ele ajuta pe termen lung, ii iei, ii incerci, daca nu-s ok ii imprumuti si apoi peste 1 an - 2 ani, ii folosesti sau ii vinzi si tot nu iesi in pierdere. Dar acum e vorba de altceva - de achizitia unor jucatori pe posturi deficitare pentru ca se doreste o figura frumoasa IN TOAMNA. Parerea mea este ca nu se observa oportunitatea existenta acum pe piata: lipsa banilor la celelalte echipe + faptul ca piata e jos. Asta inseamna nu doar ca am putea achizitiona la pret bun certitudini din Liga 1, dar am face acest lucru si in dauna celorlalti. Noi mergem in continuare pe transferuri loterie - poate e bun, poate ca va confirma, poate nu. Stii cati jucatori imprumutati avem acum? E.Kone, Viera, Oberman, Prette, Dario Flores, Casal, Kanyuka, Vitinha, Veljovic. Si nu i-am notat pe toti.
CITEAZA
De tibor pe 15.06.2010 la 11:01
........ opt milioane de EURO, investitie in echipa ....... ebine, bravo, huraaaaaa, ---- pina cind exista jucatori liber de contract ......... e bine ----- cite puncte vor sa faca in grupele C.L. ?????
CITEAZA
De footballfaan pe 15.06.2010 la 10:57
"Vine şi Iacob la CFR!" iar liber de contract... garantat primul loc in grupa...
CITEAZA
De albusibiu pe 15.06.2010 la 10:32

horatiu68 a spus pe 15.06.2010 10:11 TOT JUCATORI LIBERI DE CONTRACT! nU INTELEG DE CE NU SE GASESC 1,2 MIL. PTR PICCOLO.ESTE CEL MAI BUN APARATOR AL ECHIPEI.

Horatiu, tocmai s-a spus "printre randuri" ca Piccolo ar costa de fapt cam 4 milioane de euro. Cat despre supertransferul lui Victoras Iacob e numai bun....in locul lui Nei. Daca il iei liber de contract si-i dai salariu destul de modest precum lui Rada (cel adus pentru a-l acoperi pe Cabrera, sper), nu e nicio problema. Nu la atacanti cred ca e o problema noastra. Avem 3 cu nume si pretentii deja. Daca mai aducem unul, v-ar placea sa stea in fiecare meci Traore si Bud, sau Traore si Kone pe banca? Probabil ca da, daca s-ar marca goluri, insa cine poate asigura asta? Va spun eu: mijlocasii. Avem nevoie urgenta de un mijlocas ofensiv si de creatie peste valoarea lui Peralta (care era probabil cel mai bun mijlocas de creatie din Romania), avem nevoie URGENTA de portar si de macar un fundas de banda...Putem aduce chiar 2, il avansam pe Leonardo ca mijlocas si practic am castigat 2 posturi... Dar, cum am spus, sa asteptam pana se trage linie. Iar daca sunt bani, nu e important sa-i aruncam, sa-i cheltuim pe toti. Fabbiani, va mai aduceti aminte de el, a venit, a jucat un tur si apoi s-a cam pierdut. El si cele 2 milioane date pentru el. Nu ne-am mai scos nimic... Intr-un moment de criza economica precum acesta si mai ales precum cel care va urma ma gandesc tot mai mult ca cel mai bine ar fi sa tinem banii aia deoparte si sa incercam sa supravietuim din ei. Anul asta criza economica a ajuns pana in Divizia B. Daca se adeveresc previziunile asteptati-va ca la anul sa existe chiar si in prima liga una-doua echipe care sa se retraga inainte de finalul campionatului. Avertizarea de calamitate exista asadar poate ca ar fi bine sa construim digul de acum.
CITEAZA
De pisto pe 15.06.2010 la 10:19
Lee Seung-Ryul ar fi bun pt CFR
CITEAZA
De horatiu68 pe 15.06.2010 la 10:11
TOT JUCATORI LIBERI DE CONTRACT! nU INTELEG DE CE NU SE GASESC 1,2 MIL. PTR PICCOLO.ESTE CEL MAI BUN APARATOR AL ECHIPEI.
CITEAZA
De ko-ko pe 15.06.2010 la 10:00
Am citit si eu ce ati avut de spus pe tema asta.Observ deja o masa de fani destul de deranjata de transferurile realizate pana acum.Personal, sunt multumit, in nota transferurilor de pana acum.Si daca in ultimii 2 ani numaram cupele castigate atunci ar fi bine sa tinem cont si de realitatea practica(a rezultatelor acestei strategii in transferuri) si mai putin de realitatea teoretica(Rada vine de la arabi, Kivuvu respins de englezi etc etc).Intr-adevar, in UEFA, anul trecut am fost praf, dar asemeni noua sunt majoritatea echipelor puternice din vest, deoarece cupa UEFA este una lipsita de bani si implicit lipsita de motivatie pentru competitoarele puternice d.p.d.v. financiar.In general, aceasta competitie este accesibila cluburilor mici, care urmaresc imagine(si CFR trebuia sa se auto-includa in aceasta categorie, ceea ce nu a facut).Dar mi-e greu si foarte greu sa nu am incredere in conducerea si profesionalismul conducerii CFR de a pune bazele unui lot competitiv in primul rand pentru Liga 1(locul 1 aduce Ch.League, deci bani, deci existenta si auto-finantare, deci viitor.N-are rost sa fim idealisti.Tot ce facem noi se invarte in jurul teancurilor cu bani, inclusiv sportul.Cui nu-i convine se converteste la budhism, merge in manastirile din Tibet, face yoga, se confunda cu divinitatea, isi redefineste existenta spirituala etc etc etc.).Probabil CFR cauta jucatori cat de cat accesibili, care vor sa demonstreze ceva la CFR, care sunt de valori apropriate si care pot aduce si un profit in cazul unui transfer(gen un jucator tanar olandez, de 23 de ani, din prima divizie olandeza care vine gratis daca care poate aduce 1milion de euro macar intr-un an).Desi nespectaculoasa, strategia CFR-ului este una sigura si dpdv sportiv si financiar...asigura atat o minima performanta cat si un minim profit.De ce sa nu aiba viata mai usoara si Arpi?De ce sa-si riste toti banii la nesfarsit?De ce n-ar incerca sa-si amortizeze putin costurile acestui brand pe care l-a creat?! Nu trebuie sa fim egoisti cu cineva care ne-a oferit si asa mai mult decat speram.Sigur, platim bilete, sustinem echipa si cu buzunarele si cu plamanii, dar sa stiti ca n-ar fi fost destul fara generozitatea patronului.Stiti de ce Anglia are un fotbal asa de puternic?Raspunsul e ridicol de banal...pentru ca acolo spectatorul vine si plateste regulat un bilet de 3 ori mai scump decat in Italia, Franta sau Germania.Money, money, money...
CITEAZA
1 2 3 4 5

Comenteaza


Trebuie sa fii logat pentru a adauga un comentariu

ALTE STIRI DIN FOTBAL

Băieţi de milioane...

Clujenii şi-au surclasat adversarii în retur. Kapetanos a deschis scorul. Elveţienii puteau reveni în joc, dar...

Supermutare! » CFR...

Jucătorul care a evoluat în sezonul trecut în Primera Division, la Gijon, va fi cedat în Liga 1 pînă în vara...

FC Basel - CFR Cluj...

După un început timid, în care FC Basel a făcut tot ce a vrut cu apărarea CFR-ului, clujenii au reuşit să...

Basel e în formă »...

Alexander Frei a fost menajat la ultimele partide pentru a fi pe teren la confruntarea cu CFR

MECIURI

  • Rapid
    Rapid
  • -
  • CFR Cluj
    CFR Cluj

25.08.2016 21:30

CELE MAI COMENTATE

MOTORSPORT

Un raliu care a decurs bine, dar s-a sfarsit prost!

Bogdan Marisca si Sebastian Itu au demonstrat la “Timis Rally – Realitatea TV” ca sunt intr-o forma buna si sunt pregatiti sa se lupte pentru podiumul campionatului. Inca din a treia proba speciala a raliului cei doi s-au instalat in fruntea clasamentului provizoriu al competitiei, pozitie pe care au pastrat-o, cu o singura exceptie, pana dupa speciala cu numarul 12


AUTOGRAFELE CLUJENILOR

SITEURI CFR CLUJ

LEGENDE

Mihai Adam

Adam s-a născut la data de 3 iulie 1940, la Cîmpia Turzii. A început fotbalul în oraşul natal, la Energia, în 1958

ANTENA1.O

  • SUGESTII

Parerea ta conteaza!

Asteptam opinia ta si sugestiile despre noul site. Multumim!

ARHIVA STIRI

Sapt. L M M J V S D
18   1 2 3 4 5 6
19 7 8 9 10 11 12 13
20 14 15 16 17 18 19 20
21 21 22 23 24 25 26 27
22 28 29 30 31      

SONDAJ

Care credeți că e cea mai importantă achiziție a verii?

  1. Sougou 214 ( 45.82 %)
  2. Weldon 142 ( 30.41 %)
  3. Camora 60 ( 12.85 %)
  4. Renan Garcia 24 ( 5.14 %)
  5. Ronny 19 ( 4.07 %)
  6. Lionn 8 ( 1.71 %)
  7.  
  8. Total : 467

  1. » arhiva sondaje

Programul GSPTV

  • Sursa programelor TV


Studiul de Audienta si Trafic Internet
paykasa - paykasa kart